#Jayce
İşte Gecek Böyle Birşey
"
İnan bana, akıllı olursak, Piltover her tehdide karşı koyabilir. Hey, tecrübe konuşuyor."
Piltover'ın zeki karizmatik çocuğu jayce. Oyun başında ultisinin açık halde olması sayesinde hem yakın dövüş hemde bir ADC gibi menzilli saldırılarıyla koridorunda her şekilde iyi kötü kendini geliştirmeyi başarabilen bir karakter ayrıca ultisini aktif hale getirdiğinizde kazandığınız kısa süreli hareket hızı cabası ve tamamen manasız..
Agresif oynayarak rakibinizi ister kulenin altına kilitleyin yada koridoru dondurarak rakibinizi farm almak için sizden damage yemeye zorlayın.
Bana göre kombosu ve skill yenilenme süreleri yüzünden oynaması zor karakterlerden birisi. Ultiniz Merkür topuna ayarlı olduğunda Q ve E kombonuzu erken oyunda farm almak için kullanmaktan çekinmeniz gerekli çünkü hem skill yenilenme süreleri çok uzun hemde asıl hasarınızı verecek olan kombonuz odur. Rakibinize size karşı saldırıya geçmesi için davetiye yollamış olursunuz. Birde şöyle bir durum mevcut bu komboyu kullanırken çok dikkatli olmalısınız çünkü eğer rakip bir miniona denk gelirse boşu boşuna tek bir farm için 2 skill ve deli gibi mana harcamış olursunuz. Kısacası "Minionları iyi izleyin çok ağır fail olabilirsiniz çünkü önünüzde dikilmiş kıçınıza kıçınıza fişek atan ufacık bir büyücü minyon bütün büyüyü bozabilir."
Erken oyunda koridor safhasında çok fazla kırılgan olduğunuz için fazla can kaybedip geri dönmemeye çalışın çünkü, kill jayce için nekadar önemli olsa da koridoru dondurarak aldığınız farmlar çok daha önemli.
Dipnot: Merkür çekicini sadece jayce kullanabilir.
Team Fight tüyoları
Takım savaşları kısmına biraz değinmem gerekirse savaş başlamadan önce uzaktan dürtme kombonuzu kullanarak ne kadar hasar verebilirseniz o kadar iyi. Eğer takımınızda "Jayce" varsa en önemli görevi
savaş öncesi rakip takıma olabildiğince çok hasar yükleyerek savaş başlatmalarını önlemek. Böylece uygun pozisyon da savaşı siz başlatıp canı az olan rakipleri kolaylıkla düşürebilir yada az can değeri yüzünden baseye dönmüş rakip sayesinde sayıca üstün bir savaş yapabilirsiniz.Rakipten olabildiğince uzak durun. Uzak düz vuruşlarınızla canını yakın ve mana yenilemek haricinde sadece bitirici vuruş için Merkür Çekicine geçin..
Skiller
GÖKLERE..!!!!!!
(Pasif) Hextech Kapasitör
Her Dönüşüm yapıldığında 1.25 saniyeliğine 40 Hareket Hızı kazanır ve birimlerin içinden geçebilir.
-------------------------------------
(Yakın Dövüş Q) Göklere!
Bir rakibin üzerine atlayarak rakiplere 20/65/110/155/200 (+1) fiziksel hasar verir ve onları 2 saniyeliğine %30/35/40/45/50 yavaşlatır.
Bedel: 40/45/50/55/60 Mana
Menzil: 600
(Uzak Dövüş Q)Şok Patlaması
Rakibin üzerinde (ya da menzili bittiğinde) patlayan ve patlama alanındaki tüm rakiplere fiziksel hasar veren bir elektrik topu ateşler.
Ateşlediği elektrik küresi, bir rakibe isabet ettiğinde veya menzile ulaştığında infilak ederek, patlama alanındaki tüm rakiplere 60/115/170/225/280 (+1.2) fiziksel hasar verir.
Bedel: 55/60/65/70/75 Mana
Menzil: 1050
--------------------------------------
(Yakın Dövüş W) Şimşek Sahası
Pasif: Çekiç halindeyken saldırı başına 6/8/10/12/14 mana elde eder.
Aktif: Yarattığı elektrik alanı, yakındaki rakiplere 4 içerisinde 100/170/240/310/380 (+1) büyü hasarı verir.
Bedel: 40 Mana
Menzil: 285
(Uzak Dövüş W) Merkür Topu
Birkaç saldırı boyunca, saldırı hızını en üst düzeye yükselten bir enerji patlaması oluşturur.
Bir enerji patlamasıyla, azami 3 saldırı boyunca saldırı hızını arttırır. Bu saldırılar %70/85/100/115/130 (0.0) hasar verir.
Bedel: 40 Mana
--------------------------------------
(Yakın Dövüş E) Gürleyen Darbe
40/70/100/130/160 (+1) artı rakibin azami can değerinin %8/11/14/17/20 kadarını büyü hasarı olarak verir ve onu kısa bir mesafe geriye fırlatır. (Canavarlara karşı 200/300/400/500/600 Azami Hasar)
Bedel: 40 Mana
Menzil: 240
(Uzak Dövüş E) Hızlandırma Geçidi
Devreye giren Kestirme Geçit 4 saniye aktif kalarak, içinden geçen tüm takım arkadaşlarının hareket hızını 3 saniyeliğine %30/35/40/45/50 arttırır (bu avantaj süre ilerledikçe azalır).
Geçitten bir Şok Patlaması atılması halinde, saldırı hızı ve menzili artar, hasar ise %40 oranında büyür.
Bedel: 30 Mana
Menzil: 650
--------------------------------------
Merkür Çekici(Dönüşüm)
Merkür Topunu Merkür Çekicine dönüştürerek yeni özellikler ve 5/15/25/35 Zırh ile Büyü Direnci kazanır. Çekiç halinde yapılan sonraki saldırı, ilave 20/60/100/140 büyü hasarı verir.
Bedel: Bedelsiz
Merkür Topu(Dönüşüm)
Aktif: Merkür Çekicini Merkür Topuna dönüştürerek yeni özellikler ve menzilli saldırı kazanmasını sağlar.
Top halinde yapılan sonraki saldırı, rakibin Zırh ve Büyü Direnci değerlerini 5 saniyeliğine %10/15/20/25 azaltır.
Bedel: Bedelsiz
Skillerin levellere göre dağılımları. [Alıntı fakat doğru biçim olduğu için kendim hazırlamakla uğraşmadım.]
Rünler[Magic Resist(Büyü direnci)levele göre artan rünleri daha çok tavsiye ediyorum.]
Kabiliyetler[opsiyonel]