.

#Nidalee karakter incelemesi

Karşınızda Nidalee

Nidalee aah nidale ah. Diyecek tek kelime bulamıyorum nidalee karşısında. Baş döndürücü derecede güzel, sexy , nazik fakat bir okadarda yırtıcı ve kuvvetli.
Oynarken yensemde yenilsemde beni oyun zevki konusunda her daim tatmin edebilen nadir bir şampiyon. 

Şimdi sırasıyla güzel yönlerini ve kötü yönlerini konuşmaya başlayalım.

Öncelikle söylemek isterimki nidalee çoğu zaman bir Team Fight(takım savaşı) karakteri değildir.Asıl amacı savaş başlamadan önce rakip takımı poke(dürtmek)leyerek ön safları kırmak ve arka taraflardaki adc ye kolayca ulaşmayı sağlamaktır. 

Bununla beraber ad tank kasılarak fight başlatma ve bitirme konusunda da bir uzmandır. Gerçi son patchten sonra ad olarak pek bir işlevi kalmadığını düşünüyorum ben.

Nidalee oynarken unutmamanız gereken en önemli şey sağa sola ileri geri akla gelebilecek heryere "Bushwack" (Türkçe ismini hatırlayamadım.) i atmak. 
Kemik itemlerinden birisi Tears of the godness(kısaca göz yaşı)'dır. fakat agresif oynayıp karşımızda ki apc orta koridor oyuncusundan çok harass yemek istemiyorsanız bunun yerine Kadeh tercih edilebilir. Bir diğer güzel yanı ise range bir karakter olması. lanede farm almanızı ve rakibinizi düz vuruşlarınızla kolayca
dürtmenizi sağlayacaktır. fakat buna aldanıp baldan tatlı farmlarınızı kaçırmamanızı önemle arz ederim.

Kötü yanlarına bakalım artık birazda
Yasuo,Fizz,Master yi vs.. gibi ani hasar verebilen ve mesafeyi kolay kapatabilen karakterlere karşı çok savunmasız. 
pokeliyim derken kendinizi kaptırıp çok abartırsanız fight başladığında sadece kaplan,puma,kedicik formlarınızı kullanmak zorunda kalabilirsiniz.
Build olarak bir öneri yapamayacağım çünkü nidaleenin bana göre kesin bir build i yok. Rakip takıma göre baştan yaratılan bir karakter.

Elimde sadece tek bir nidalee ss i varmış. Aklıma gelirse çekip editlerim.

Burak Varol Kimdir?

Oyun sektörüne girişim playstation 1 ile oldu sonrası zaten 1 oyun daha diye diye devam etti ve 14-15 yıllık oyun hayatının ortaya çıkmasına sebep oldu. Gerek konsol gerek pc bir çok platformu deneyim ettim. Bunun dışında 2 yıllık blog yazarlığı ve 1 yıl süresince profesyonel site editörlüğü yaptım. Şu anda kendi bloğumu kurmak ve geliştirmekle uğraşıyorum.

Popüler Yayınlar