.

Yeni podcast kanalı.





             Merhaba arkadaşlar yeniden hepinize merhaba tabii artık buralara girip çıkan hala var ise. 
Bir arkadaşla beraber rutin haline getirdiğimiz sohbetlerimizi kayıt edip yayınlamaya karar verdik.
"Yeni klasör" isminde bir kanal açtık. Şimdilik sadece trailer yükledim. Fakat bu akşam ilk 1 saatlik videomuzu izlemeye açacağım.
Linki aşağıya bırakacağım. Bir göz atarsanız beni çok memnun edersiniz.



Kanalı ziyaret etmek için: Yeni Klasör

Burak Varol Kimdir?

Oyun sektörüne girişim playstation 1 ile oldu sonrası zaten 1 oyun daha diye diye devam etti ve 14-15 yıllık oyun hayatının ortaya çıkmasına sebep oldu. Gerek konsol gerek pc bir çok platformu deneyim ettim. Bunun dışında 2 yıllık blog yazarlığı ve 1 yıl süresince profesyonel site editörlüğü yaptım. Şu anda kendi bloğumu kurmak ve geliştirmekle uğraşıyorum.

Popüler Yayınlar